Pengalaman Bersama Lumivie siri 2

Ok, hari ni saya nak tulis entry tentang update penggunaan saya bersama Lumivie MK. Alhamdulillah, saya masih rajin dan konsisten..haha! So far, tiada masalah kerengsaan kulit yang berlaku. Kulit wajah saya adapt dengan baik produk ini. Dah masuk minggu ke-2 mesti korang tak sabar nak tengok perubahan kulit wajah saya. Ni dia... Boleh refer tarikh…

Pengalaman Bersama Lumivie

Lama saya tak menulis tentang kecantikan sejak perkongsian cerita menggunakan produk Herskin dulu. Herskin pun dah lama tidak dikeluarkan lagi di pasaran. Too bad..produknya bagus. Sejak Herskin tidak lagi di pasarkan, saya tercari-cari produk yang sesuai. Pernah suatu ketika saya terjebak dengan penggunaan produk timbang kilo kerana terpengaruh dengan kesannya, tapi efek kemilauan itu sementara…

After 10 years!

       Our last meet up was during my WEDDING DAY! 18th February 2007. And after 10 years we finally met up again last night. This friend of mine, whom I call bucuk or itik or Aida. . Knowing her since my matrix days in Kolej MARA Kulim. My bestfriend during Uni days and till…

Hey Ladies!!!

Salam to all of you!! Blogging!! Ok, from now onwards you guys can read my adventures in my life...of course the uncensored one lah... Yg personal2, cannot lorr.. 😉 The life and the journey of me, a daughter, wife, mama and of course a doctor.... 🙂 So, bare with me ok.. So, my first pose…