Welcoming 40 With T’neeq

Alhamdulillah 4 June yang lepas dipanjangkan usia oleh Allah swt, daku mencecah umur 4o, usia yang melambangkan kematangan dan kedewasaan dan juga mencecah aging... haha. Takpelah tu, janji hati muda dan ceria. Age is not a matter to me, but health is. Agree kan? Alhamdulillah, keluarga kecilku meraikan hari kelahiranku. Tahun ni lain macam sikit…

Pengalaman Bersama Lumivie siri 2

Ok, hari ni saya nak tulis entry tentang update penggunaan saya bersama Lumivie MK. Alhamdulillah, saya masih rajin dan konsisten..haha! So far, tiada masalah kerengsaan kulit yang berlaku. Kulit wajah saya adapt dengan baik produk ini. Dah masuk minggu ke-2 mesti korang tak sabar nak tengok perubahan kulit wajah saya. Ni dia... Boleh refer tarikh…

Pengalaman Bersama Lumivie

Lama saya tak menulis tentang kecantikan sejak perkongsian cerita menggunakan produk Herskin dulu. Herskin pun dah lama tidak dikeluarkan lagi di pasaran. Too bad..produknya bagus. Sejak Herskin tidak lagi di pasarkan, saya tercari-cari produk yang sesuai. Pernah suatu ketika saya terjebak dengan penggunaan produk timbang kilo kerana terpengaruh dengan kesannya, tapi efek kemilauan itu sementara…

After 10 years!

       Our last meet up was during my WEDDING DAY! 18th February 2007. And after 10 years we finally met up again last night. This friend of mine, whom I call bucuk or itik or Aida. . Knowing her since my matrix days in Kolej MARA Kulim. My bestfriend during Uni days and till…